Sugen som tusan...

...på att sova! Vad trodde du? Ha ha.

Har vart en händelserik dag idag. Den började med att Malin väckte mig, och jag gick ut med Tyra och sen gickjag hem till henne. Vi spelade lite guitar hero (som vanligt). Sen gick jag hem och gav tyra mat, lagade lunch till mig och Micke. Det vart bruna bönor med bacon och korv. Usch tänker ni säkert, men jag älskar det!

Sedan gick ja hem till Malin igen, vi skulle in på Birsta med hennes mamma och shoppa lite. Det blev Rusta, där ja handlade lite julpynt, ÖB, och en massa affärer på birsta city. Malin handlade ett par jeans, en tröja och en ny mössa.
Malins mamma handlade också lite kläder. Och julklappar :). Sedan skjutsade vi hem hennes mamma. Stannade på Ica i kvissleby och handlade middag, tacos blev det idag. Gotta!!

Tack Malin för en rolig dag!

När jag kom hem igen, kl var halv sju nästan, så började jag laga tacos. Sen åt vi det och tittade på tv samtidigt.
Julpyntade i lägenheten medans vi kollade på Färjan micke och jag. Vart så fint så. Tog fram ljustakarna till fönstren och hängde upp dekorationer i fönstren med. Tre små söta tomtar satte jag på tv:n.

Nu är det dags att slåner huvet på kudden. Imorn är det mycket som ska göras innan sambon kommer hem från jobbet. Sov gott nu allesammans! / Majja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0