Goddagens :)



Igår fick jag för mig att logga in på Lunarstorm.se en sväng. Det var kanske huuur länge som helst ju. Ha ha...
Ett nytt gästboksinlägg hade jag fått iaf, jag är inte helt opopulär :)
Sen kom ja på att jag hade ju en massa bilder kvar sen förut...så jag gick in och kikade :) Massa gamla godingar.
Bland annat den ovanför här, som är från jag gick på dagis på Lidingö :) Kanske var 2 år? Och blond, kan du hajja?
Skoj med gamla bilder ju.

Har jag gjort idag då? Ja du...vaknat...varit ute me vovven :) Vi kastade pinne igen, såå kul. Sen har jag hunnit duscha och ätit lite "frukost" med :)

Hörs senare! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Lenitha

Haha, sötnos!

2008-01-17 @ 15:34:12
URL: http://guldiwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0