Ha, ha , ha, ha, ha, halleluja, det bu, bu, bu, bu, bubblar inom mig!

Nyss hemkommen från en Gudstjänst, och det var sååå mysigt :). Har inte varit på en gudstjänst på evigheter. ♥

Uti mitt hjärtas borg står glädjens flagg i topp, står glädjens flagg i topp, står glädjens flagg i topp!
Uti mitt hjärtas borg står glädjens flagg i topp, ty konungen hemma ju är!

Hörs sen! Puss

Ps: Ni får ursäkta mitt plötsliga behov av att sjunga frikyrkliga sånger :P Lärde mig dom utav en Tommie och en Jenny och en Sara när jag bodde i salem. Ni har verkligen haft en inverkan i mitt liv, you guys. Hela salems församling om man ska vara noga...får ju inte glömma Cicci och Ellinor heller. Massa viktiga stjärnor på min himmel det :P Skulle kunna svamla på hur länge som helst om mina upplevelser som hjälpledare och softare i den underbara församlingen. Ni är saknade och älsakde allihopa! ♥ Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0