Det var inte igår ;)

Hej svej, long time no see :P.

Har hänt en del sen sist :)

Den 25:e dec blev jag faster åt en vacker liten Blenda, och Micke har fått ett nytt jobb som ledsagare åt en grabb.

Massa goa grejer som händer egentligen, det är inte bara elände och trist här i världen, då och då så händer det nått roligt som gör att man blir glad igen =).


Och i helgen så blir det mera äventyr, imorgon kl 12 åker vi till Vålådalen igen för en konfirmandledarutbildning. Jag är klar med steg två på söndag jag. Det ska bli massa skoj iaf.


Och tänkte ni kanske ville se lite fler bilder från min semester i Tunisien?


Björn i MedelhavetHär ser ni lillebrorsan bada i medelhavet, ser ganska skönt ut va?

Här är Mammsen och hennes första kille Abba. Han jobbade på ett hotell i närheten, i baren.

Så han brukade alltid bjuda oss på drinkar på hans jobb :) Undrar om jag å brorsan brukade passa på att dricka när vi hälsade på honom :P

Här äter vi brikk första dagen vi är nere, det är en jättevanlig rätt i Tunisien. Den består av friterat ägg och tonfisk och en sallad till.

en underbara utsikten från mitt och Mammas hotellrum! Vi hade rum nr 367 och lillebror bodde i 355 :)

Jag och lillebror åkte på en Kamelutflykt en dag, på måndagen efter att vi kommit ner =) Vi fick rida på dom och mata dom med kaktus, dom gillade det tydligen!

Sådärja, nu har ni fått se lite mysiga bilder från resan. Nu ska jag hoppa ner i tvättstugan igen och torka grejerna.
Hörs sen! Puss


Kommentarer
Postat av: Diana

Utmanad igen

2009-01-30 @ 20:12:29
URL: http://pansy.blogg.se/
Postat av: Lenitha

Jag har en utmaning åt dig på min blogg jag också ;)

Och snor nog Dianas fina =)

2009-02-01 @ 11:20:06
URL: http://guldiwa.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är utmanad, kolla min blogg, tredje gången.. haha

2009-02-01 @ 16:44:14
URL: http://mallutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0