Lambi - Skonsamt för ömtålig hud?

Njae, känns väl mer som att dra sandpapper mot näsan just nu. Inte ett dugg skonsamt för min ömtåliga hud :(.

Falsk marknadsföring anser jag.

"Lambi Näsdukar är mjuka, starka och behagliga". Starka är det enda jag håller med dom om just nu.

Jag vill ha den där näsduken som Robert Gustavsson gav bort till Kungen då han fyllde år, för när man snöt sig i den så kändes det tydligen som att snyta sig i sina bara fingrar.


Micke fick ta över pokerspelandet, det kom upp nån H.O.R.S.E turnering, och dom får han spela själv hehe. Men det var kul så länge det varade iaf, spelade upp honom från 6500 till 10500. Men precis innan ja skulle lämna över så spelade jag lite dåligt tyvärr.

Lillebror ringde igen, vilken tur han har då. Spelade 10 matcher på lången, och alla gick in. 920 drog han in på det spelet haha, vilket flyt! Grattis!

Nu skulle han tydligen ut och fira :P, lyckost!

Nä dags för mig att titta på tv igen, sen sova. Natti natti! Kram Majja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0