Jag har blivit utmanad...

...och den jag blev utmanad trodde inte att jag skulle anta den :Þ. Så den här är till dig Lenis!! ♣

1. När gick du upp idag?
ca 09:30

2. Diamanter eller pärlor?
Måste säga diamanter, dom gnistrar så fint :)

3. Senaste filmen du såg på bio?
Det var med Lillebror det faktiskt, när jag var nere i Sthlm och jobbade...men nu minns ja inte vad den hette. En Action var det iaf :P

4. Favorit TV - program?
Desperate Housewives!

5. Vad åt du till frukost?

Hehe...inget...blev en kycklingpizza till lunch ist.

6. Vad är ditt andranamn
Ingrid (samma som Lenitha) och Viola.


7. Din favoritmat?

Svår fråga...jag är inte alls kräsen. Jag gillar det mesta.

8. Vilken mat gillar du inte?
Pölsa, surströmming, sniglar, bläckfisk, sushi, sånt där som är konstigt helt enkelt :P

9. Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Hairspray Soundtracket :)

10. Vilken bil kör du?

Inte nån :(


11. Vilken är din Favoritmacka?

Räkmacka.

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Kaxighet, elakhet, själviskhet och falskhet.

13. Vilka är dina favoritkläder?
Sportigt, romantiskt...

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Till ett exotiskt land, med nära in till staden och klubbarna. Vill bada, dansa, shoppa, sola, bada under ett vattenfall och se alla sevärdheter :)

15. Favoritklädmärke?
Gina Tricot

16. Var vill du dra dig tillbaka?
När jag bli pensionär? Florida :)

17. Favorit tid på dagen?
Eftermiddagarna...


18. Var är du född?
Danderyds sjukhus, Sthlm

19. Vilken är din favoritsport att se på?
Hockey


20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Vet inte :P


21. Vem tror du skickar tillbaks först?
Vet ja inte heller... 

22. Coca Cola eller Pepsi
Coca cola såklart...


23. Fotboll eller ishockey?
Hockey

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Har fått massa jobb här framöver, 2 st personlig ass. jobb som det ser ut :) Kuuul!

27. Vad ville du bli när du var liten?
Massa saker, tolk, guide, reseledare, flygvärdinna och sångerska :P


28. Bästa barndomsminnet?
Alla somrar på landet i Täby!


29. Varit i Afrika?
Jajemensan :) Tanzania...

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Haha...ja det har jag faktiskt!

31. Varit med om en bilolycka?
Ja det med...och just då satt jag i framsätet med...vilket jag aldrig brukade göra när jag åkte med mamma och pappa. Men just den dagen...då gjorde jag det. Scary...

32. Favoritdag i veckan?
Fredag såklart :)


33. Favoritblommor?
Liljekonvaljer har jag alltid tyckt om lite extra mycket...

34 Favorit - snabbmatsrestaurant
Mcdonalds

35 Äger du en cykel?
Ja, men den behöver lagas :P


36. Vem fick du senaste mailet från?

Ja du, min moster Britt tror jag.


37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
IKEA, no doubt!

38. Läggdags?
Varierar, men runt kl 23.

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Aj dånt nåw

40. Senaste personen du delade en middag med?
Micke


41. Vad sysslar du med just nu?
Lyssnar på Disney-låtar och fyller i de här :)

42. Favoritfärg
Blå =)

43. Hur många tatueringar ?
0 än så länge...kanske blir en efter sommaren, när man tjänat ihop slanten.

44. Hur många sänder du det här mailet till?
1 eller 2...
 
Haha, vad sa du nu då Lenis? :þ

Kommentarer
Postat av: Sofie

meh, sushi som är så gott :D

2008-05-15 @ 00:56:55
URL: http://www.nogg.se/kruska

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0