Egendesignade julkort = kulkort! Plus kamel!

Så, nu har jag snart gjort klart mina 6 alldeles egna julkort :). Känner mig duktig, men det har verkligen varit roligt!

Ska lägga upp en par bilder så fort ja fört över dom jag har på digitalkameran till datorn. Har massa bilder där, från ett läger, på min kompis Diana och hennes underbara dotter Saga., och bilder från min underbara 2-veckors semester i Tunisien! Ska bli kul att få kika på dom allihop. Finns en underbar där jag får mata en Kamel med kaktus, det var läckert kan jag lova!

Här får ni se!

Jag pussas nästan med kamelen, men det är en bit kaktus emellan!

Minnen....aaah...

Kram, nu ska jag ta kort på mina julkort...så ska ni få se dom med!

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej gumman! Vilket fint julkort du hade gjort. Du får skriva lite i bloggen så jag får lite uppdateringar. Många krama Diana

2008-12-26 @ 00:17:50
URL: http://pansy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0