Ingen städning hemma idag :(...

...fick jobba ist, inte så kul. Ska bli skönt att få börja jobba på ett nytt ställe snat :).
Dom ringde kl 7 och frågade om ja kunde jobba tio timmar idag. Kan ju inte tacka nej, har jag inte råd till.

Så jag jobbade idag då, skulle ju ha städat och putsat fönstrena egentligen. men men...får bli imorn ist.

Efter jobbet kom malin och hämtade mig, sen åkte vi till fagga och hämtade micke och tyra. Sen följde jag med hem till Malin och spelade lite guitar hero. Var askul som vanligt, kan snart börja spela medium kanske. Testade lite idag, och det gick inte så dåligt som jag trodde det skulle göra :P. Yay for me!! Så snart är det dags att trappa upp.

Nu är jag hemma igen, ska kika på film med micke, och sen mapla lite kanske. Får se vad uret blir.
Hoppas ni får en trevlig kväll/natt och att ni sover fint. Kram //Majja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0