Hoppsan Kerstin.

Glömde skriva igår. Gud, vad jag skäms... :(
Aja, det är inte mycket att göra åt nu. Kan ju iaf berätta lite kortfattat vad jag pysslade med igår.

Hehe, nu sitter jag och kommer ju nästan inte ihåg vad jag gjorde.
Var ute på en morgonpromenad med gumman iaf, en halvtimme var vi ute.
Sen var jag bara hemma. Åt pizza till middag och åt glass och tittade på "U.S Marshals", det var lite mysigt.
Pratade lite i telefon med...bara litegrann...i nästan exakt 2 timmar. Det var skönt...mysigt och trevligt :)

Idag har jag ätit macka och tittat på tv. Ska städa till en smula. Och packa lite...vore ju en bra ide. Imorn far jag till Vålådalen på utbildning. Yay!!

Nä nu ska jag spela lite dataspel innan jag börjar städa. Puss och kram/ Majja "den bitska pirayan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0