Snart kommer John Blund.

Jodå, snart är det dags. Man känner att det är dags och sova, det har varit en lång dag :P

Idag har vi varit och handlat, jag och mor och far och Micke. Tyra var med också, jag skulle köpa en klövjeväska till henne. Sen efter det så åkte vi hem och började laga middag. Det blev massa gott, vi åt potatisgratäng, helstekt oxfile och sallad :).

Sen följde mor och far med ner på Inbetween, för jag skulle vara jurymedlem i en musiktävling :). Fyra band uppträdde och vi skulle bedöma dom utifrån 4 kategorier.  Det var roligt, men jobbigt med. För en del lät för djävligt rent ut sagt, ha ha.

Nä om man skulle ta och sova lite kanske? Jag är huuur trött som helst.

Jag åker inte ner till sthlm riktigt än iaf, jag tar det samtidigt som jag ska jobba ist. Stannar två veckor fån och med den 4 eller 5 feb :P.

Nä, vi hörs imorn! Kram och puss/Majja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0