Snyftar...

18:02
Fick precis sms från dig...du anar inte hur mycket jag älskar dig och saknar dig. ♥
Men vi ska ses snart...det vet jag :)

Nu ska ja inte gråta mera...nu ska jag gå och kika om det är nått bra på tv.

Herrens frid och peace out y'all!

22:00
En liten update då :) Nu har ja pratat me dig...känns massa bättre ♥

Har även varit ute med Tyra, vi hade massa skoj. Vi kastade pinne och lekte tafatt :P
Det gick mest ut på att jag skulle försöka få fatt i hennes pinne. Haha, hon är så fin!!

Sen strax efter det så skulle vi gå in, och jag börjar leta i jackfickan efter nyckeln...men den var obefintlig. Haha...så jag fick ringa upp till grannen som kom ner och öppnade åt mig! Snäll han :)

Bra att låsa ute sig själv? Njae...kanske inte :P

Aja, ha en fortsatt trevlig kväll! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0