Usch och fy...

...vad gott det var. Men nu mår man lite illa. Det är inte bra att äta för många chokladbollar.

Snart ska jag masa mig upp på Lidl med. Det är den tiden på månaden och jag har nästan slut på tjejgrejerna hemma hehe. Jag ska även kolla om dom har några skor man kan lägga beslag på, kan ju komma att behövas det...man ska ju ändå vistas uppe i fjällvärlden. Har inte ägt ett par riktiga vinterskor på ett bra tag nu.

Är det nån som vet hur man byter bakgrundsfärg på sin blogg föresten? Och header? Jag har klurat på det idag, men inte kommit fram till något. Har till och med gjort en egen header. Så jag är tacksam för förslag :)

Tills jag kommit tebax från affären får ni ha de gött. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0