Aha...utmanad igen :)

Here we go again :P...

Tre namn du går under: Majja, tussen och älskling
Tre saker som skrämmer mig: Småkryp, Spindlar och döden
Tre saker som jag har på mig:  Jeans, linne, tofflor :)
Tre sanningar: Bloggar för sällan, är kär i min vovve och tycker inte om senap (bara till ärtsoppa)
Tre saker jag verkligen vill ha: Mys, en utomlandsresa till solen och en brasiliansk vaxning!
Tre söta bloggare jag skickar vidare dessa frågor till: om man inte vill skicka det till bloggare då? Jag kanske vill utmana tre st jag har på MSN? Ha nu gör jag det ist :P Härmed utmanar jag: Micke, Robert och Diana!! Ha ha ha...

Kommentarer
Postat av: Lenitha

HAHA! Du är utmanad IGEN! :D

2008-05-17 @ 19:00:23
URL: http://guldiwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0