Här kommer lite julkort...

...Bättre sent än aldrig, eller va säger ni?

Var ett tag sen ja blogade, men jag har haft fullt upp. Jobbar och sliter till tusen. Jobbade både nyårsafton och nyårsdagen, vilket betyder 48 timmar i sträck. Igår jobbade jag också, kom precis hem från jobbet för en stund sen. Känner mig lite slut, men duktig :).

Men nu ska ni äääntligen få se hur mina egengjorda julkort blev!

God jul 2008.

Fint?

God jul 2008.

Kanske inga Pictura-kort, men det är väl tanken som räknas?

God jul 2008.

Nä nu ska jag spela lite Maple, och sen ska jag gå ner i tvättstugan. Passade på att tvätta idag då jag är ledig. Imorn är det dags att jobba 24 timmar igen.

Ha de bra alla! Kram, kismi! //Majja a.k.a Någon

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hej gumman! Du har en utmaning i min blogg. Kram

2009-01-27 @ 15:19:16
URL: http://htt://winegums.blogg.se
Postat av: Diana

Förra inlägget var från mig

2009-01-27 @ 15:19:54
URL: http://htt://pansy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0