Saker blir aldrig som man tänkt sig...

Då var man hemma igen efter att ha jobbat dygn. Sitter här i sängen och tycker lite synd om mig själv, hostar så de står härliga till.

Var meningen att jag skulle jobba men det pallar jag inte idag, fick sjukanmäla mig. Var jobbigt nog att jobba igår...

Men jag har garderat mig här hemma i sängen iaf, med näsdukar, halstabletter och ett glas c-vitamin :). Sedan blir det vila tror jag...eller kolla på en film kanske?

Vad brukar du göra när du är sjuk? Ge mig nå tips :).

Just nu kikar jag lite på Facebook, men där händer det inte mycket.

Ha en bra dag allihop, bättre än mig iaf hoppas jag :P så hörs vi! GMG! //Majja

Webfetti.com


Kommentarer
Postat av: Malin

Det låter toppen...

Jag brukar ungefär ägna mig åt samma :P låter ju hur bra som helst :D

2009-03-18 @ 00:22:13
URL: http://mallutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0