Fläskfile och bacon :P

Hej hallå! Det var inte igår...och inte förra veckan heller :P. Men bättre sent än aldrig eller vad man ska säga...hehe.
Nu sitter jag hemma hos lillebror och bloggar. Fick låna hans dator för morsans är ju så seg :P.

Har ätit middag här och umgåtts lite. Han bjöd på fläskfile, bacon, stekt lök i olika former, potatis och b-sås. Mumma!!

Imorn bitti ska man upp och jobba igen. Imorn blir det fiskpudding eller fisklasagne till lunch. Får se hur det går då :P.

Önska mig lycka till och ge mig en lyckospark, har aldrig lagat det förut.

Till helgen blir det tårta och kalas med, your's truly fyller nämligen år :).  The big 2-5.

Fullt ös medvetslös, til' next time ♥/ M a j j a

Kommentarer
Postat av: Lenitha

Jag saknar dig! Jag vill ha dig! Kom heeem... =(

2008-04-04 @ 09:59:12
URL: http://guldiwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0