Hej och hå...så kan det gå :P

Nu har man precis lagt på luren då...pratade med Micke i 1 timme och 36 min...kändes väldigt bra.
Ska snart krypa ner under täcket och sussa, imorn ska jag upp kl halv sex och öppna butiken :). Kommer vara lika pigg som en mört...eller inte!

Idag har det varit en lång och stressig och har haft både roliga, jobbiga och sköna konversationer.
Men inga missöden på jobbet iaf...känns najs det.

Kommer nog somna som en stock är jag rädd för :P. Men det är bara bra det...



Här är en bild på mig och världens bästa Sara utanför pressbyrån förra våren btw. Söta va? Micke skickade den till mig hihi.

Sov gott alla! Det ska jag iaf. /Majjis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0