Den som väntar på något gott...

...Väntar alldeles för länge! Jo, jag vet att det ska vara "väntar aldrig för länge", men det passade bättre in med "alldeles" tyckte jag. Tiden går alldeles för långsamt när man är ledig, killen jobbar och antingen sover kompisarna eller så har dom börjat plugga :(.

Man skulle ha varit nere i sthlm nu känner jag, klart att kompisarna där är upptagna ibland med, om inte med barn, så med jobb. Men en är iaf mammaledig, så henne hade jag kunnat vara med :).
Mamma finns ju också, och brorsorna :). Börjar jag få "hem"-längtan igen? Jag var ju nyss nere känns det som?

Hur som helst, Sthlm kommer alltid vara speciellt för mig. Är ju uppvuxen där, hela mitt liv har utspelat sig där (om man bortser från de 6 år jag har bott här).

Men nu känner jag mig lyckligare, friare och gladare än på länge. Har ett nytt liv på g med mitt hjärta ♥. Så det spelar ingen roll vart i världen jag befinner mig, så länge han är med mig känner jag mig hemma!

Oj då, var länge sen jag skrev ett sånt här långt inlägg tror jag minsann. Skönt!

Nu ska jag hoppa ner en våning och se om disken är klar snart!

Big kisses!/Majja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0