Mejlat och blivit utmanad igen :P

Gokväll!
Har precis skickat iväg ett mejl till min gamla (fast han är inte gammal till åldern) församlingsassistent Tommie. Fick ju en uppenbarelse eller vad man ska säga i helgen. Jag kom på hur mycket jag saknar vissa människor, och att jag väldigt gärna vill ha dom i mitt liv igen. Så nu har jag mejlat honom och sagt det :). Får se vad han säger.

Sen har jag blivit utmanad av Diana :). Min bästis i Sthlm, min andra bästis i sthlm är Jessica :). Saknar er sooo much!

Nu till utmaningen:

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana några.


DIG
1. Hur lång är du? = 1.60
2. Vad vill du bli när du bli stor? = Rik :)
3. Vad pluggar du? = Ingenting just nu
4. Har du långt hår? =  Jaaa
5. Vilken hårfärg har du? = brunt
6. Sminkar du dig? = Ja, så ofta jag orkar...och hinner
7. Har du haft sex senaste månaden? = vad hände med den kvinnliga mystiken?
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? =  rosa


FAMILJEN
1. Bor dina föräldrar ihop? = Nejs
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? = Mamsen
3. Hur många syskon har du? = 2
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? = Kommer ja inte ihåg
5. Vilken mat lagade din pappa senast? = Vet inte
6. Hur många ställen har du bott på? =  6
7. Vem i din familj stör du dig mest på? = ingen 
8. Vilken familjemedlem är snällast? = alla är snälla på sina sätt
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? = När vi åkte till Tunisien med Mamma
10. Hur gammal är din mamma? = fyller 49

KOMPISAR
1. När var du senast med nån kompis? = Idag
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? = Malin
3. Vem har du varit kompis med längst? = Diana
4. Vem känner dig bäst? = Micke
5. Längsta tid du varit osams med en kompis? = Minns inte, men jag brukar inte vara sur särskilt länge :)
6. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans / hennes tröja om du gjorde det? = Ja, men hata är väl ett ganska starkt ord?
7. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? = nej


KLÄDER
1. Vad har du på dig idag? = Mjukbyxor och huvtröja
2. Har du bytt om idag? =  ja
3. Favorittröja? = Den jag köpte på Gina för 49 spänn
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? = Boxers
5. Har du gett bort kläder nån gång? = japp
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? = ja 
7. Har du handlat kläder genom internet? = Ja, från HM
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? = nej det har jag inte
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? = vet inte
10. Vad använder du för skor? = Gympaskor :)

VÅGAR DU
1. Skrika åt dina föräldrar? =  ja
2. Klä dig annorlunda? = Yeah, varför härmas?
3. Vara dig själv? = Självklart
4. Visa dig i bikini / badbyxor? = Of course
5. Fisa inför din pojk / flickvän? = Ojä, inte bra att hålla det inne :)
6. Pierca dig? = Ja de tror jag, har haft i näsan och har i öronen
7. Ge dig på utmaningar? = Kanske
8. Ha sex på offentlig plats? = Tror det ;)
9. Vara omogen? = japp
10. Äta småkryp? = Nej tack


Är du bäst? = Ja, världens bästa Karlsson ju!
Älskar du dina vänner? =  Oh ja :) Varenda en!
Är du lat? = Ofta
Är du spelberoende? = Nej, men det är kul
Va spelar du?= Poker helst, Bingo kan vara kul med.
Älskar du någon? = Ja, mitt hjärta rymmer många :)


JAG UTMANAR:

Malin
Carro
Lenitha
Anna


Tommie, Cissi och Ellinor. Älskar alla mina vänner! Bara så ni vet! //Majja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0