Alla som gillar att städa räcker upp handen!

Sitter och både längtar tills imorn och grämer mig lite, är nervös för att ja ska ringa banken imorgon och höra vad dom säger, och sedan ska jag städa med. Inte så kul det där sista kanske haha ;).

Men det är imorn det vänner, nu är det huvudet på kudden som gäller, hoppas att jag sover bättre än vad jag gjorde igår, vaknade halv 6 imorse av att jag var torr i halsen och täppt i näsan...sedan kunde jag inte somna om igen. Klev upp åtta och for på jobbet kvart i nio, fast jag började tio. Peter väntade på mig och Tyra i Sörberge, hon fick vara där nån dag :).

Sussa sött nu! Kramis



Kommentarer
Postat av: Erika

sv: okej, tack så mycket för tipset, klart jag inte tog på det fel sätt :) Men jag hoppas verkligen att våra kåpor inte är så genomskinliga då, hehe ^^



Ha en bra dag! :D

2009-03-23 @ 07:45:08
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0