Nervöst läge...

...men har inte gett upp ännu.

Pappa osäker på om han kunde hjälpa oss, men han skulle försöka på torsdag iaf. Så jag pratade med världens bästa storebror idag, och han skulle fundera på saken sa han. Han ska ringa innan nio ikväll och säga vad han kommit fram till.
Tycker det är snällt bara att han överväger saken! Tack Krille!

Om en liten stund här ska jag gå ut med Tyra, Nelson och Karina på en promenad. Ska bli skönt det :).
Lättare att ha någon att gå med än att gå själv, och roligare med :).

När jag kommer hem ska jag diska och städa lite, för imorn kommer lillebror (Björne) hit med Colin. Ska bli så kul!
Kommer vara så nervös innan telefonen ringer sedan...uscha.

Nu ska jag gå och klä på mig varmt, det var kallt ute idag. Kram, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0