Veckans test :)

Tre saker jag inte förstår mig på:
- Petra Mede (hur kunde dom låta henne vara programledare för melodifestivalen?)
- H.O.R.S.E turneringar
- Respektlösa människor

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
- Näsdukar
- Energidrycker
- DVD-filmer

Tre saker jag gör just nu:
- Sms:ar med Mamma
- Bloggar
- Hoppas och längtar efter en ny lägenhet :)

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
- Åka på en västindien kryssning
- Köpa hus
- Bli mormor :)

Tre saker jag kan:
- Jobba riktigt hårt :)
- Skriva ganska fort på tangenterna och utan så många stavfel =)
- Supa :)

Tre saker jag inte kan:
- Sova om Micke snarkar
- Sluta dagdrömma
- Skriva skrivstil :P

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
- Mig :) jag har alltid något klokt att säga, hihi.
- Bra musik :)
- Dig själv, följ ditt eget hjärta :)

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Spela gitarr
- Flyga ett plan
- Dansa

Tre favoriträtter:
- Min egen tacogratäng
- Mormors kroppkakor :)
- Mammas pannkakor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0